~'MAFAB~HD!] Segítség, apa lettem! Teljes Film (2000) Magyarul Videa

25 perccel ezelőtt — ►[#Mafab-HD] Segítség, apa lettem! (2000) Teljes Film Szinkronizálás Magyarul, Segítség, apa lettem! teljes Indavideo film, Segítség, apa lettem! letöltése ingyen

Segítség, apa lettem! Teljes Film HD Magyarul Online

Segítség, apa lettem! online filmnézés, Segítség, apa lettem! online teljes film, Segítség, apa lettem! online film magyarul, Segítség, apa lettem! teljes film indavideo, Segítség, apa lettem! teljes film magyarul ingyen, Segítség, apa lettem! teljes film letöltés.

Cím : Segítség, apa lettem!

Eredeti cím : The Family Man

Műfaj : Comedy, Drama, Fantasy, Romance

Kiadási dátum : 2000-12-12

Tartalom : Jack Campbell egy Wall Street-i nagymenő, karrierje csúcsán. Nagystílű, rohanó életmódja azonban egyik pillanatról a másikra drasztikus fordulatot vesz egy havas karácsonyi éjszakán, amikor akaratlanul részesévé válik egy fegyveres rablásnak. Meglepetésében, hirtelen jött bátorságával lefegyverzi a rablót, majd hazafelé indul...[BR]Másnap reggel, Jack egy New Jersey külvárosában lévő hálószobában ébred Kate mellett, akibe még egyetemista korában volt szerelmes, és akit a karrierje miatt hagyott el. Amikor két gyermekük, valamint a család kutyája beront a hálószobába, a teljesen megzavarodott és pánikba esett Jack kétségbeesetten rohan vissza Manhattan-be, megszokott életébe. Itt azonban újabb kellemetlen meglepetés éri. Rá kell ébrednie, hogy korábbi élete nem létezik többé. Se lakás, se iroda, se megszokott barátok. Senki sem ismeri fel többé.

Segítség, apa lettem! elozetes | Segítség, apa lettem! port | Segítség, apa lettem! online magyarul | Segítség, apa lettem! teljes film | Segítség, apa lettem! mozicsillag | Segítség, apa lettem! megjelenés | Segítség, apa lettem! bemutató | Segítség, apa lettem! film online | Segítség, apa lettem! indavideo | Segítség, apa lettem! magyar elozetes | Segítség, apa lettem! online film | Segítség, apa lettem! online filmek | Segítség, apa lettem! online magyar | Segítség, apa lettem! szereplok | Segítség, apa lettem! online film online filmnézés | Segítség, apa lettem! teljes film online | Segítség, apa lettem! teljes film magyarul | Segítség, apa lettem! youtube | Segítség, apa lettem! teljes film online magyar szinkronnal

#Magyarul Online, #Movies, #Mozi 2000, #Teljes Film Indavideo, #Hungary, #Magyarul, #Teljes, #Magyar, #Film, #Videa, #2000, #IndAvIdeo, #Mozi, #Mafab

Belum ada Komentar untuk "~'MAFAB~HD!] Segítség, apa lettem! Teljes Film (2000) Magyarul Videa"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel